Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2022-04-21 10:51:04 |
Wiesław Kędzior |
Pole full zmieniło wartość z ' <p>Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.<br /> <br /> Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.<br /> <br /> Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.<br /> <br /> Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.<br /> <br /> Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.</p> <p> </p> ' na ' <p>Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.<br /> <br /> Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.<br /> <br /> Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.<br /> <br /> Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.<br /> <br /> Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.</p> <p> </p> <p><a href="https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/aktywna-tablica--edycja-2022">Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok</a></p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.
Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.
Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.
Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.
|
Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.
Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.
Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.
Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.
Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok
|
|
3 |
2022-04-21 10:51:50 |
Wiesław Kędzior |
Pole full zmieniło wartość z ' <p>Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.<br /> <br /> Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.<br /> <br /> Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.<br /> <br /> Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.<br /> <br /> Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.</p> <p> </p> <p><a href="https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/aktywna-tablica--edycja-2022">Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok</a></p> ' na ' <p>Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.<br /> <br /> Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.<br /> <br /> Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.<br /> <br /> Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.<br /> <br /> <strong>Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.</strong></p> <p> </p> <p><a href="https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/aktywna-tablica--edycja-2022">Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok</a></p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.
Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.
Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.
Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.
Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok
|
Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.
Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.
Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.
Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.
Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok
|
|
4 |
2023-12-20 09:56:26 |
Wiesław Kędzior |
Pole full zmieniło wartość z ' <p>Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.<br /> <br /> Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.<br /> <br /> Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.<br /> <br /> Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.<br /> <br /> <strong>Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.</strong></p> <p> </p> <p><a href="https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/aktywna-tablica--edycja-2022">Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok</a></p> ' na ' <p>Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.<br /> <br /> Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.<br /> <br /> Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.<br /> <br /> Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.<br /> <br /> <strong>Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.</strong></p> <p> </p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.
Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.
Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.
Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.
Informacje dotyczące naboru wniosków na 2022 rok
|
Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.
Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.
Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.
Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.
|
|
1 |
2021-11-19 08:32:46 |
Wiesław Kędzior |
Utworzono artykuł 516080 o nazwie 'Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica”' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 516080 | user_id | puste | 88719 | resource_id | puste | 757 | name | puste | Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” | category_id | puste | 82318 | language_id | puste | 1 | short | puste | Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” | full | puste |
Rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” został ustanowiony uchwałą nr 151/2020 rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmienioną uchwałą nr 109/2021 Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Głównym celem Programu jest rozwijanie kompetencji uczniów i nauczycieli przez wykorzystywanie w procesie dydaktycznym nowoczesnego sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii, wybranych przez szkoły zgodnie z ich zdefiniowanymi potrzebami. Uczniowie powinni być zaznajamiani z możliwościami zastosowań edukacyjnych TIK od możliwie wczesnych etapów kształcenia, a umiejętności posługiwania się TIK stanowią jedne z najważniejszych umiejętności zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia.
Organem koordynującym Program jest minister właściwy do spraw oświaty i wychowania. Koordynatorem Programu na szczeblu wojewódzkim jest wojewoda.
Na mocy Porozumienia z dnia 27 października 2020 r. zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Podlaskim Kuratorem Oświaty, w sprawie powierzenia prowadzenia zadania dotyczącego realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 „Aktywna tablica” (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2020 r. poz. 4482), ww. Program realizuje Podlaski Kurator Oświaty w Białymstoku.
Organy prowadzące składają wnioski (skierowane do Wojewody Podlaskiego) do Podlaskiego Kuratora Oświaty w Białymstoku.
| publishfrom | puste | 2021-11-19 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | rzadowy-program-rozwijania-szkolnej-infrastruktury-oraz-kompetencji-uczniow-i-nauczycieli-w-zakresie-technologii-informacyjno-komunikacyjnych-na-lata-2020-2024-aktywna-tablica |
|