2016-10-25

Rejestr placówek tymczasowego schronienia

Rejestr placówek udzielających tymczasowego schronienia w województwie podlaskim, stan na dzień 30.04.2017 r., został ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego z dnia 14.06.2017 r. pod poz. 2451.

Podstawa prawna:

  • art. 22 pkt 4 w związku z art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
  • rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni.

Rejestr zawiera następujące informacje:

  • objaśnienia,
  • liczbę porządkową,
  • nazwę placówki,
  • kategorię placówki,
  • do kogo jest kierowana usługa,
  • gminę,
  • miejscowość,
  • ulicę,
  • kontakt telefon/email/stronę internetową,
  • liczbę miejsc,
  • liczbę możliwych dodatkowych miejsc tzw. „dostawek” w okresie zimowym,
  • podmiot prowadzący placówkę – nazwa,
  • czy podmiot prowadzący jest organizacją pożytku publicznego? „TAK” – jeśli jest OPP,
  • formę pomocy,
  • rodzaj dodatkowej pomocy (pomoc rzeczowa, pomoc finansowa, posiłek raz dziennie, posiłek kilka razy dziennie, pomoc w zdobyciu mieszkania, pracy itp.),
  • dodatkowe uwagi.

Miejsce prowadzenia rejestru:
     Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
     Wydział Polityki Społecznej
     Oddział Nadzoru i Kontroli w Pomocy Społecznej
     ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok
     tel. +48 857439232

Sposób udostępniania danych zawartych w rejestrze:

Rejestr jest jawny.

Rejestr podlega corocznie, do dnia 30 czerwca, publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego (strona internetowa PUW, zakładka Akty prawne > Dzienniki Urzędowe Województwa Podlaskiego).

Rejestr publikowany jest w Biuletynie Informacji Publicznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku – Urząd > Prowadzone rejestry > Rejestr placówek udzielających tymczasowego schronienia.

Rejestr placówek udzielających tymczasowego schronienia – stan na 15.02.2018 r. – plik do pobrania poniżej.

 

Załączniki

  Rejestr placówek.doc 175 KB (doc) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się