Nabory na wolne stanowiska pracy operatora
numerów alarmowych w CPR w PUW w Białymstoku
KARTA USŁUG
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU
Wydział/Biuro:
Biuro Organizacji i Kadr
Komórka realizująca usługę:
Oddział Kadr i Szkolenia
Numer telefonu:
+48 857439378
+48 857439306
Co chcę załatwić?
Chcę podjąć pracę na stanowisku operatora numerów alarmowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
Kogo dotyczy?
Osób pragnących podjąć zatrudnienie w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku na stanowisku operatora numerów alarmowych w CPR.
Co przygotować?
Komplet dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu.
Jakie dokumenty muszę wypełnić?
- list motywacyjny,
- CV,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- komplet oświadczeń (załącznik nr 2),
- oraz inne dokumenty lub oświadczenia każdorazowo określone w ogłoszeniu o naborze
Jak wypełnić dokumenty?
Oświadczenia powinny być opatrzone datą i odręcznym podpisem kandydata.
Ile muszę zapłacić?
Za złożenie dokumentów nic nie zapłacisz.
Kiedy złożyć dokumenty?
Termin składania dokumentów każdorazowo jest określony w danym ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pracy. O wpływie oferty w terminie decyduje data osobistego dostarczenia oferty do urzędu, a w przypadku ofert wysłanych pocztą - data stempla pocztowego.
Gdzie załatwię sprawę?
Oferty pracy na wolne stanowisko pracy można:
- przesłać listem na adres: Podlaski Urząd Wojewódzki, Biuro Organizacji i Kadr ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok;
- przesłać elektronicznie na skrzynkę podawczą ePUAP – /4868hwsklk/skrytka;
- bądź złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu lub Punkcie Obsługi Klienta Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3 (parter);
z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko operatora numerów alarmowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Białymstoku”
Dodatkowe informacje uzyskasz pod numerem telefonu – tel. +48 857439306 lub +48 857439378
Co zrobi urząd?
Rozpatrzy Twoją ofertę zgodnie z Procedurą rekrutacji na operatora numerów alarmowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku.
Podstawowym narzędziem komunikacji z kandydatami zakwalifikowanymi do kolejnych etapów procedury rekrutacji jest poczta elektroniczna. Przekazywana informacja zawiera termin, miejsce oraz przebieg procedury sprawdzającej, a także wyniki uzyskane w toku rekrutacji. W przypadku nieposiadania adresu e-mail, kandydaci są powiadamiani telefonicznie. Kandydaci, którzy nie zostali dopuszczeni do kolejnych etapów rekrutacji nie są o tym fakcie informowani.
Jaki jest czas realizacji?
Czas realizacji zależny jest od ilości ofert które wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie oraz prac komisji przeprowadzającej nabór.
Jak się odwołać?
W tym przypadku nie jest przewidziana droga odwoławcza .
Informacje dodatkowe
W sytuacji powstania wolnego stanowiska pracy w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim dyrektor generalny urzędu upowszechnia informację przez umieszczenia ogłoszenia o naborze:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, zakładka: Praca w PUW/Informacja o wolnych stanowiskach pracy – aktualne ogłoszenia,
- na stronie internetowej Urzędu: www.bialystok.uw.gov.pl, zakładka: Załatw sprawę/Praca w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim/ Informacje o wolnych stanowiskach pracy (ogłoszenia),
- w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, tj. tablica informacyjna w siedzibie Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego, przy Oddziale Kadr i Szkolenia, pokój nr 41 (parter).
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego.
Złączniki do karty
- Załącznik nr 1 - Procedura rekrutacji na operatora numeru alarmowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku <pobierz>
- Załącznik nr 2 -Wzór oświadczeń wymaganych w poszczególnych ogłoszeniach na wolne stanowisko pracy, <pobierz>
Kartę opracował
Sylwia Fiedorowicz oraz Paula Turowska
Kartę zatwierdził
Beata Edyta Lewko
Karta obowiązuje od
20.02.2023 r.