DRUKUJ
2016-11-07

Uzyskanie paszportu

UPRZEJMIE INFORMUJĘ, IŻ Z DNIEM 16 MARCA 2020 R. ZAWIESZONE DO ODWOŁANIA ZOSTAŁY PRZYJĘCIA KLIENTÓW W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW.

 

ANULOWANIU ULEGŁY RÓWNIEŻ WSZELKIE REZERWACJE INTERNETOWE

 

OTRZYMANE POWIADOMIENIE SMS LUB WIADOMOŚĆ  E-MAIL INFORMUJĄCE O GOTOWOŚCI PASZPORTU DO ODBIORU, NALEŻY TRAKTOWAĆ TYLKO JAKO INFORMACJĘ O PRZYJĘCIU DOKUMENTU NA STAN PUNKTU PASZPORTOWEGO W KTÓRYM ZOSTAŁ ZŁOŻONY WNIOSEK O JEGO WYDANIE.

ODBIÓR PASZPORTU BĘDZIE MOŻLIWY DOPIERO PO ODWOŁANIU OGRANICZEŃ W FUNKCJONOWANIU URZĘDU ZWIĄZANYCH Z ZAGROŻENIEM KORONOWIRUSEM.

 

WIZYTY KLIENTÓW W SPRAWIE ZŁOŻENIA WNIOSKU NA DOKUMENT PASZPORTOWY BĘDĄ UMAWIANE W SYTUACJACH WYJĄTKOWYCH (UDOKUMENTOWANYCH) WYŁĄCZNIE PO WCZEŚNIEJSZEJ REJESTRACJI TELEFONICZNEJ POD NUMERAMI:

·        BIAŁYSTOK – 85 74 26 591 lub 85 67 02 413,

·        ŁOMŻA – 86 216 37 04,

·        SUWAŁKI – 87 566 41 18.

 

Szczegółowa informacja w sprawie uzyskania paszportu oraz klauzula dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w plikach do pobrania poniżej.

 

Informację opracowała:


Małgorzata Miczejko


Zatwierdził:   

Andrzej Władysław Gawkowski – Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców


Obowiązuje od:   

1 kwietnia 2017 r