Uzgadnianie tras pielgrzymek
KARTA USŁUG
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU
Wydział/Biuro:
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Komórka realizująca usługę:
Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego
Numer telefonu:
+48 857439240
Co chcę załatwić?
Uzgodnić trasę i czas przejścia, przejazdu, (np. rowerowego) pielgrzymki i zapewnić uczestnikom bezpieczeństwo na drodze.
Kogo dotyczy?
Organizacji kościelnych i organizacji społecznych.
Co przygotować?
- opis trasy pielgrzymki
- harmonogram przebiegu pielgrzymki (z podaniem miejscowości etapowych każdego dnia przemarszu wraz z datami i przybliżonymi godzinami przyjścia i wyjścia)
- do wniosku dołącz również mapkę poglądową, szkic trasy
- do wniosku dołącz podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Jakie dokumenty muszę wypełnić?
Wypełnij wniosek o uzgodnienie trasy pielgrzymki – (załącznik Nr 1 do karty) lub przygotuj własny wniosek.
Podpisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych – (załacznik Nr 2 do karty).
Jak wypełnić dokumenty?
Jeżeli wniosek przygotujesz samodzielnie, pamiętaj o zamieszczeniu w nim wszystkich informacji zawartych we wzorze formularza.
W przypadku wypełniania załączonego wniosku odręcznie - wypełnij go pismem drukowanym.
Ile muszę zapłacić?
Za złożenie wniosku o uzgodnienie trasy pielgrzymki nic nie zapłacisz.
Kiedy złożyć dokumenty?
Dokumenty złóż nie później niż 40 dni przed terminem rozpoczęcia pielgrzymki – dot. pielgrzymek wychodzących poza granice województwa podlaskiego.
W przypadku pielgrzymek odbywających się w woj. podlaskim dokumenty złóż nie później niż 30 dni przed terminem pielgrzymki.
Gdzie załatwię sprawę?
- Wniosek wraz z załącznikami możesz wysłać pocztą na adres :
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
ul.Mickiewicza 3
15-213 Białystok - złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu – pokój nr 9.
- wysłać pocztą elektroniczną na adres : wzk@bialystok.uw.gov.pl
Co zrobi urząd?
Roześlemy do zarządców dróg oraz organów zapewniających bezpieczeństwo na drogach informacje o trasie i terminie pielgrzymki.
O wynikach uzgodnień zawiadomimy Cię drogą wskazaną przez Ciebie we wniosku (pocztą tradycyjną, faksem, email-em).
Jaki jest czas realizacji?
Wniosek rozpatrzymy niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni.
Jak się odwołać?
W tym przypadku nie jest przewidziana droga odwoławcza.
Informacje dodatkowe:
Więcej informacji uzyskasz w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, tel. +48 857439240, e-mail: phorczak@bialystok.uw.gov.pl
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła w Rzeczpospolitej Polskiej
- Ustawa z dnia 4 lipca 1991 r. o stosunku Państwa do Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego.
Załączniki do karty:
Załącznik nr 1 - wzór wniosku o uzgodnienie trasy pielgrzymki.
Załącznik nr 2 - zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Kartę opracował:
Dorota Wierciszewska
Kartę zatwierdził:
Bogusław Maksim – dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Karta obowiązuje od:
01 stycznia 2017 r.