DRUKUJ
2016-10-07
Punkt Obsługi Klienta
Punkt Obsługi Klienta Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w strukturze organizacyjnej Urzędu umiejscowiony jest w Biurze Organizacji i Kadr.
Głównym celem Punktu jest profesjonalna obsługa klienta w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku. W Punkcie zgłaszający się klient może uzyskać informacje o kompetencjach komórek organizacyjnych Urzędu, ich lokalizacji, numerach telefonów, a także podstawowe informacje niezbędne do załatwienia spraw w PUW.
Do zadań Punktu należy:
- udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy klientom zgłaszającym się do Urzędu,
- udostępnianie kart informacyjnych, wzorów wniosków i formularzy,
- przyjmowanie dokumentów składanych przez klientów,
- udzielanie informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Wojewoda,
oraz
- udostępnianie listy tłumaczy przysięgłych,
- prowadzenie spraw w zakresie profilu zaufanego e-PUAP, w tym potwierdzanie, przedłużanie lub unieważnianie profilu zaufanego,
- udostępnianie Dziennika Ustaw, Monitora Polski i Dziennika Urzędowego w postaci elektronicznej do powszechnego wglądu i do pobrania w formie dokumentu elektronicznego w godzinach pracy Urzędu.
Informacje udzielane są również telefonicznie pod numerami telefonu:
- tel. +48 857439315
- tel. +48 857439493
- tel. +48 857439347
- tel. +48 858742402
- fax: +48 857439231
adres e-mail : bok@bialystok.uw.gov.pl
wejście: łącznik
Godziny pracy Punktu:
- Poniedziałek: 8.00-18.00
- Wtorek : 7.30- 15.30
- Środa : 7.30 - 15.30
- Czwartek: 7.30 - 15.30
- Piątek: 7.30 - 15.30
W Punkcie Obsługi Klienta obsługiwana jest infolinia "inicjatywa Obywatel" tel. +48 222500133