DRUKUJ
2016-10-07

Punkt Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w strukturze organizacyjnej Urzędu umiejscowiony jest w Biurze Organizacji i Kadr.

Głównym celem Punktu jest profesjonalna obsługa klienta w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku. W Punkcie zgłaszający się klient może uzyskać informacje o kompetencjach komórek organizacyjnych Urzędu, ich lokalizacji, numerach telefonów, a także podstawowe informacje niezbędne do załatwienia spraw w PUW.


Do zadań Punktu należy:

  • udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy klientom zgłaszającym się do Urzędu,
  • udostępnianie kart informacyjnych, wzorów wniosków i formularzy,
  • przyjmowanie dokumentów składanych przez klientów,
  • udzielanie informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Wojewoda,

oraz



Informacje udzielane są również telefonicznie pod numerami telefonu:

  • tel. +48 857439315
  • tel. +48 857439493
  • tel. +48 857439347
  • tel. +48 858742402
  • fax: +48 857439231

adres e-mail : bok@bialystok.uw.gov.pl

wejście: łącznik


Godziny pracy Punktu:

  • Poniedziałek: 8.00-18.00
  • Wtorek : 7.30- 15.30
  • Środa : 7.30 - 15.30
  • Czwartek:  7.30 - 15.30
  • Piątek: 7.30 - 15.30


 W Punkcie Obsługi Klienta obsługiwana jest infolinia "inicjatywa Obywatel" tel. +48 222500133