Przyjęcia klientów w sprawach skarg i wniosków
Informacja o zasadach przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku
Wojewoda Podlaski, Wicewojewodowie oraz Dyrektor Generalny Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki, zgodnie z ustalonym terminarzem. W przypadku, gdy wtorek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym.
Przyjęcia odbywają się w godzinach 11.00 - 16.00 w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3.
Termin i godzinę wizyty można ustalić:
- osobiście w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku w Wydziale Nadzoru i Kontroli ul. Mickiewicza 3 (pokój nr 226)
- lub telefonicznie (numer +48 857439512), określając jednocześnie przedmiot sprawy.
Podlaski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 11.00 do 16.00
.
Dyrektorzy wydziałów lub upoważnieni przez nich zastępcy oraz pracownicy Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, w tym Delegatury w Łomży i w Suwałkach, przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy, tj.:
- w poniedziałek - 8.00 - 16.00,
- w pozostałe dni tygodnia (z wyjątkiem sobót) - 7.30 - 15.30.
Skargi i wnioski przyjmowane są:
- w Punkcie Obsługi Klienta Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego ul. Mickiewicza 3
w godzinach poniedziałki 8.00-18.00; wtrek-piątek 7.30 - 15.30.
- oraz w razie potrzeby do protokołu w trakcie ww. przyjęć interesantów.
Rozpatrywanie i merytoryczne załatwianie skarg i wniosków na zasadach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego, należy do wydziałów właściwych ze względu na przedmiot sprawy.